Benvenguda en Provença !
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-29%
Le deal à ne pas rater :
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 – 16 Go / 512Go (CDAV : ...
499.99 € 699.99 €
Voir le deal

Bounjour !

5 participants

Aller en bas

Bounjour ! Empty Bounjour !

Message  Camille° Mar 31 Jan - 16:34

Bounjour à touti !
Mi dien Camille e rèsti à Cuers.
Ai desclapa aquel forum encue !
M’agrado de veire dei gènt que parlon lou prouvençau sus lou oueb !
Es que aquel forum es restaca à un’assouciacioun ? Ourganisas-vous dei fèsto, dei rescountre o quaucarèn d’autro ? Pèr que aco pou m’interessa !
Gramaci a touti e esperi à bèn-lèu ! Bounjour ! 954861

Camille°
Membre
Membre

Messages : 22
Date d'inscription : 31/01/2012
Age : 42
Localisation : Cuers

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  sebastian Mar 31 Jan - 17:18

Bonjorn a tu Camille e benvenguda sus lo forum. Sieu Sebastian, bailejador dau forum. Aquest forum es en "freelance", fa pas partis d'una associacien, mai si t'agrada bèn lei Balètis, organizam amé la nostra associacien, un balèti a Rocbaron lo 12 de mai de 2012 amé lo grop de Niça Occitaniss. Farai passar l'info dins lei setmanas que venon.
Vaqui ! Cuers es pas gaire luènch de Rocbaron ! A bèn lèu !
sebastian
sebastian
Admin
Admin

Messages : 652
Date d'inscription : 03/09/2008
Age : 49
Localisation : Ròcbaron

https://enprovence.forumactif.org

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  Camille° Mar 31 Jan - 18:54

Gramaci pèr l’informacien pèr-ço-que m’agrado d’ana ei balèti !
Dissate, i'aura un loto eme un balèti au Brulat dou Castellet mai siés deja au courrènt (ai vist l’aficho sus lou forum !).
Soun mei coulego que ourganison aquelo fèsto, coumo lou « Balèti deis ai », l’estiéu. Belèu que tu counouisses élei !

Camille°
Membre
Membre

Messages : 22
Date d'inscription : 31/01/2012
Age : 42
Localisation : Cuers

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  sebastian Mer 1 Fév - 1:29

Ai un colega de Tolon qu' i va. La Chourmo dau Brulat fa un bèu trabalh per faire viure la cultura. I sièu jamai ana, mai fau veire aquo, bessai qu'anarai ?
sebastian
sebastian
Admin
Admin

Messages : 652
Date d'inscription : 03/09/2008
Age : 49
Localisation : Ròcbaron

https://enprovence.forumactif.org

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  Géraldine Mer 1 Fév - 18:31

Bonjour Camille et bienvenue parmi nous !
Désolée mais je n’écris pas en limousin, ni en provençal d’ailleurs (bien trop de fautes) mais je comprends très bien l’occitan. Et moi qui pensais que la langue était en train de mourir.
Géraldine
Géraldine
Membre
Membre

Messages : 14
Date d'inscription : 18/01/2012
Age : 43
Localisation : Corrèze

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  Camille° Mer 1 Fév - 19:21

Vostro aculido sus aquel forum fa bèn plesi !
Géraldine, fau pas tasteja à emplega la lengo, emai eme dei fauto ! Es lou meiour biais pèr s’ameioura. Es aco se que iéu fau ! Coume aco la lengo sera toujour aqui !
Sebastian, belèu à dissate !

Camille°
Membre
Membre

Messages : 22
Date d'inscription : 31/01/2012
Age : 42
Localisation : Cuers

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  oc83 Dim 5 Fév - 2:04

adièu lo Seb, Camila, Geraldina e totei

fa de temps que siau pas vengut sus lo forum ! Benvenguda a tu de Cuers e tu de Limotge...Una granda familha, lei gents de Provença e dei pais d'ÒC !
Còma va, Seb ? Anaras a Tolosa a la fin de març ?
Géraldine, Camila a bèn rason..S'en garci dei fautas de gramatica o de sintaxi, l'important es de parlar , ambe la votz o lo clavier....
Anèm, zo !

bòna nuech
oc83
oc83
Membre
Membre

Messages : 65
Date d'inscription : 02/07/2009
Age : 65
Localisation : Tolon

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  sebastian Lun 6 Fév - 17:52

Adiu lo G ! Vau bèn e ai tot lo temps per l'èstre Laughing Per la Manif, sabi pas encara, mai per dei rasons economicas pensi qu'anarai pas. Es pas tant lo viatge (podi m'adobar amé lo Pat) mai es l'albergament e puei fau bèn manjar lei dos jorns ! Adonc sabi pas Rolling Eyes
Preferi gardar lo budget per l'organizacien de nostre balèti au mès de mai a Rocbaron.
@ Camille Very Happy d'alhors, erà bèn lo Balèti de la Chourmo ? Amé la nevada, avèm pas bolegats de l'ostau.
@ Géraldine : Si je commençais à me poser des questions sur les fautes, je n'écrirais même plus en français Smile
sebastian
sebastian
Admin
Admin

Messages : 652
Date d'inscription : 03/09/2008
Age : 49
Localisation : Ròcbaron

https://enprovence.forumactif.org

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  Camille° Mer 8 Fév - 14:37

OC 83, gramaci pèr toun aculido e pèr la reviraduro de moun pitchoun noum en prouvençal !!
Sebastian, lou loto de la chourmo dou Brulat ero un bello fèsto… subre qu’es moun ome qu’a gagna lou gros lot : un bèu moutoun touti decoupa, èsto à manja !!!
Bounjour ! 32654
Sièu pas resti ei balèti pèr que a coumença tard (à pau près 9 ouro) e aviéu un pau pou de rintra tard eme la nèu. Mai la debuto ero tras que bèn. Counèisses pas aqueste acamp, soulamen « Gigi de Nissa », un dei membre, e m’a agrada ce que fan !
bounce

Camille°
Membre
Membre

Messages : 22
Date d'inscription : 31/01/2012
Age : 42
Localisation : Cuers

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  PatOC83 Dim 12 Fév - 12:48

Adiu en totei,souèti la benvenguda als novèls arrivants dèu blog.
Es verai qu'ara,qu'anam sus facebook,passam mèns de tèms per aici.
Camilha,sièu anar al loto tanbèn e sièu demorat al baletti.Ero mai que bèn.Mi sieu laissat anar al qualques pas de danças,aquo ès un vertadier plaze.Per lo baletti dei ais,aquest estièu sera maurescas que vendra fins à nosautres.Mai avant tot aquo i aura lo baletti à Rocbaron.Osca!!!
Seb,avetz previst una iniciacion de dansas amb qualqu'un?Senon perque pas vèire amb lei chormas?Brulat o la ciotat?
G,coma monta à Tolosa?Ai pas encara decidit mai vèsès bèn que Seb a pas l'envètja de venir.Lo paure,a paur de dormir dins una tenta e crèsi que se manja un sandwich aura de dètas fins à la fin de sa vida!!!!Arresta leis conaries,Seb,cresès que vau anar dins un'ostelaria?o que manjarai dins dei resto?
G se sian regalat ièr amb lo rct.Mai fau pas oblidar qu'i avie degun en faça...
Passatz una bona dimenjada toutei.
Lo poton à tota la familha Seb.A ben lèu.

PatOC83
Membre
Membre

Messages : 41
Date d'inscription : 10/09/2010

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  sebastian Lun 13 Fév - 1:26

Come aquo vas pas a l'ostelaria Pat ? Very Happy Non, serios, per lo moment Tolosa es fòrça luènh de l'ostau mai participi a la promocien de la protestat via l'asso : http://eiretage.over-blog.org
Quin' idèa d'organizar una manifestacion a l'autre bot d'Occitània ? E puei, es verai, sieu un pauc vièlh per dormir desotat la tenta, ai dei raumatismes. pale
Per lo balèti, li aurà una iniciacion mai fau veire. Coneissi une frema sus Rocbaron que practica la dança tradicionala. Fau la contactar, m'en ocupi. Bessai tanben amé Occitaniss, fau veire aquo, lo programa de la serada es pas encara finit.
Bon, zou , bona nuech !
sebastian
sebastian
Admin
Admin

Messages : 652
Date d'inscription : 03/09/2008
Age : 49
Localisation : Ròcbaron

https://enprovence.forumactif.org

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  PatOC83 Lun 13 Fév - 22:30

Seb,l'IEO organisa un bus que fa lo vire-vire dins la jornada per 10e!!!Aquel bus parte lo matin de marselho o d'ais e torna aprèp.T'envètja lo mail de ma prof que dise que se fasem pression lo bus poirie bessai partir dins la nuètch aprèp lo baletti.Mais fau sacher quant saran e là per 10e sans dormir ne manjar as pas pus d'escusa!!!!

PatOC83
Membre
Membre

Messages : 41
Date d'inscription : 10/09/2010

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  sebastian Lun 13 Fév - 23:16

Bon, zou, si resta dei plaças, i vau. Lo corier part deman per reservat !
sebastian
sebastian
Admin
Admin

Messages : 652
Date d'inscription : 03/09/2008
Age : 49
Localisation : Ròcbaron

https://enprovence.forumactif.org

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  Camille° Jeu 16 Fév - 15:12

Poudès me dire qu es l’ “IEO 13” ?
Es tras que bèn d’ourganisa lou viage Marsiho-Tolosa pèr soulamen 10 € ! Osco pèr leis ourganisaire !
Malurousamen pourrai pas i ana, aquest jour, serai seguramen à la maternita cat !!! Alor prenès dei fouto !

Camille°
Membre
Membre

Messages : 22
Date d'inscription : 31/01/2012
Age : 42
Localisation : Cuers

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  Camille° Jeu 16 Fév - 15:19

A faugu oublida !
Sièu un pau tardié mai veici quauquei espressioun à dire à vostro calignaire pèr la St Valentin I love you !
http://www.in-oc.org/fr/actualites/379-la-saint-valentin-en-occitan


Camille°
Membre
Membre

Messages : 22
Date d'inscription : 31/01/2012
Age : 42
Localisation : Cuers

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  oc83 Ven 17 Fév - 0:00

bòna sera en totei

siau un pauc desolat mai aqueste messatge es per Seb & PatOC.

Je vais à toulouse avec ma voiture, je dois confirmer une résa d'appart en plein centre de la ville pour 75 euros pour 5 personnes. Estève (du POC) est partant, qu'en pensez vous. Cela nous ferait même pas 20 euros chacun ; le trajet en voiture pour 4 reviendrait peut être à 35 euros par personne (faut que je regarde le tarif des péages). Il n'y aurait que le repas du samedi soir à rajouter, les autres repas c'est sandwiches que l'on peut s'amener de la piole....Si ça vous interesse, dites le moi rapidement que je bloque la location de l'appart.
Un concert de Nadau après un cassoulet/vin de cahors, nom de dièu, fau pas lo mancar !

oc83
oc83
Membre
Membre

Messages : 65
Date d'inscription : 02/07/2009
Age : 65
Localisation : Tolon

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  PatOC83 Ven 17 Fév - 0:54

Adiu lo G,granmerce de ton atention mais ara avem trovat la solucion à mens cost!!!Ièu,èro decidt de venir de totas cauvas e ta solucion m'aurie agradat.Mai avem trovat la solucion per Seb.I a de bus previst e organisat per l'IEO13,aquo costa 10e!!!Es segur qu'au començament ero previst de partir à la fin de l'acampada...Aquo me fasièu cagar mais per Seb era l'unica possibilitat de venir.
Alor,merces à facebook avem mobilisat tras que mond per faire pression à l'IEO.Cadun que volie montar devie laissar un messatge à l'IEO disent que volien venir e reservat mai solament se lo bus partie aprèp lo concert.Avem commençat dimar de faire aquo e uèi...l'IEO nos informa que,fin finala,lo bus partira...aprèp lo concert!!! cheers
Vaqui!!!
Se trovaram ailà G,meme se i aura força mond...serièu amb...lei goulamas e la lor fanfara pendent lo defilat!!!!
A ben lèu,e merce d'aver pensar à nosautres. Bounjour ! 824531

PatOC83
Membre
Membre

Messages : 41
Date d'inscription : 10/09/2010

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  sebastian Ven 17 Fév - 1:34

Camille° a écrit:Poudès me dire qu es l’ “IEO 13” ?
Es tras que bèn d’ourganisa lou viage Marsiho-Tolosa pèr soulamen 10 € ! Osco pèr leis ourganisaire !
Malurousamen pourrai pas i ana, aquest jour, serai seguramen à la maternita cat !!! Alor prenès dei fouto !
L'IEO 13 es la seccion dei Bocas de Ròse de l'Institut d'Estudis Occitans qu'es present de pertot en Provença, mai dins lo reste d'Occitània.
Per info,la Seccion varesa de l'Institut d'Estudis Occitans se trobada a Lo Vau e a Pinhans amé dei cors de provençaus : http://textoc.hostzi.com/ieo83.html

As una bona rason per pas i anar a Tolosa cheers Es lo premier niston ? Ieu amé ma frema, erà li a dos mes la maternitat...avèm agut un dròlle...avèm ja dos filhas ! Prendrai dei fotos de la manif alors !

@G : Gramaci per la proposicion, es força simpatic, mai come la dich lo Pat avèm trobat la solucion, Osca l'IEO ! Laughing

Bon, ara, es lo moderator dau forum qu'escrich....Que fau respectar lei rubricas dau forum. Se parla de la manif a la rubrica Occitània, dins lo poste : Manifestacion de Tolosa....Aqui es per faire lei presentacions ! Chorma d'anarchistes (Pat e lo G) Bounjour ! 27524 Anar
sebastian
sebastian
Admin
Admin

Messages : 652
Date d'inscription : 03/09/2008
Age : 49
Localisation : Ròcbaron

https://enprovence.forumactif.org

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  oc83 Ven 17 Fév - 1:59

Seb & PAToc

sabetz se i a encara de la plaça dins lo bus de l'IEO ? Aqueste bus parte de z-Ai, cresi ? Podetz m'en dire mai ?
oc83
oc83
Membre
Membre

Messages : 65
Date d'inscription : 02/07/2009
Age : 65
Localisation : Tolon

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  sebastian Ven 17 Fév - 2:21

Adiu lo G !
Oc , pensi qu'es encara bon.
Ps, je t'envoie les infos via ta boite mail.
sebastian
sebastian
Admin
Admin

Messages : 652
Date d'inscription : 03/09/2008
Age : 49
Localisation : Ròcbaron

https://enprovence.forumactif.org

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  PatOC83 Ven 17 Fév - 15:32

voai que i a totjorn de plaças vist que podon aver un 2nd bus se fau...Parta de Marselha,fa un arrest à Ais e un à Aubanha tanbèn.Mais coma Seb t'envètja tot leis infos,sauras tot aquo.
A ben lèu.
Seb,moderator o pas,nosautres,s'en batem!!!Fasem ço que volem!!!! geek

PatOC83
Membre
Membre

Messages : 41
Date d'inscription : 10/09/2010

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  Camille° Ven 17 Fév - 16:22

Gramaci pèr ta response Sebastian. Bono-di èu, ai descurbi l’IEO !

Vo, es moun proumié nistoun, sabèn pas si es un drole o uno chato, serai la souspresso !!! Lou papa e miéu sian tras que pressa (subre miéu, pèr que es pas facilo de viéure coumo uno baleno gibosso !!!).
Felicitacioun à éu e à ta fremo pèr avié tres enfant ! Un pitchoun drole de dous mes ! Osco !
Aro, fau ié parla en Prouvençau, de bello histori pèr faire de bouan penequet Sleep !!!

E bouano manifestacioun à touti emai si es pas la bouano rubrica Razz !

Camille°
Membre
Membre

Messages : 22
Date d'inscription : 31/01/2012
Age : 42
Localisation : Cuers

Revenir en haut Aller en bas

Bounjour ! Empty Re: Bounjour !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum