Benvenguda en Provença !
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-50%
Le deal à ne pas rater :
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
69.99 € 139.99 €
Voir le deal

Manifestation anti-LGV du 23/01/10 à Hendaye

Aller en bas

Manifestation anti-LGV du 23/01/10 à Hendaye Empty Manifestation anti-LGV du 23/01/10 à Hendaye

Message  Invité Lun 25 Jan - 15:40

Manifestation anti-LGV du 23/01/10 à Hendaye :
La manifestation anti-LGV à réuni le samedi 23 janvier entre Hendaye et Irun 20.000 personnes.
Les militants venus de France, d'Espagne et d'Italie ont fait savoir leur refus aux projets des nouvelles lignes ferroviaires à grande vitesse.
Un puissant mouvement européen et transfrontalier anti-LGV réunissant de nombreuses associations, a clamé son hostilité et son refus à ces projets de LGV très coûteux pour les populations et ne correspondant pas à la réalité économique et écologique des territoires.
Manifestation anti-LGV du 23/01/10 à Hendaye Henday10

Declaracion comuna dau 23 de genier de 2010 :

Aquesta declaracion es estat elaborada per deis associacions e movements de diferents Estats membres de l'Union Europenca (França, Espanha, Itàlia) que luchan còntra la construccion de novèlas linhas ferroviarias LGV (Linhas à Granda Vitessa) e de linhas dedicadas afretament rapide à granda capacitada, e que se recampan encuei per unir sei fòrças e mielhs faire entendre sei votz, lei problematicas estent pertot lei memes.

L'oposicion despassarà adonc lo cadre locau per devenir europenca.

Nosautres, ciutadans e ciutadanas, associacions e movements de diferents Estats (Itàlia, França, Espanha) en lucha còntra lei projècts de LGV e de linhas dedicadas afretament rapid à granda capacitat

Constatam totei que :

- aquélei projècts constitan per lei territòris traversats un chaple ecologic, socio-economic e uman :

Destruccion de zònas naturalas e dei tèrras agricòlas, novèus corredors de noisenças e degradacions de l'environament amé fòrça pics negatius per lei ribairencs,

- aquelei projècts son incapables de se revirar en una participacion de la populacion dins la presa de decision. Denonciam l'opacitat amé la quala agissan lei govèrns e leis administracions fàcia au prefond desacòrdi sociau que suscitan, e lo mespretz dei arguments e dei proposicions dei ciutadans,

- la jusificacion officiala de la construccion d'aquélei novelas linhas se fach sistematicament sus deis ipotèsis de trafics e de rentabilitats socio-economicas faussas ansin qu'una sota-estimacion dei còsts de realisacion per mielhs « vendre » un projèct que l'utilitat reala es pas demontrada ; de nombrosas estudis an mis en evidéncia au contrari la non pertinéncia d'aquélei projècts en tèrme economics e sociaus (rapòrt Essig en Bretanha, Bermejo au País Basc Sud, Citec au País Basc Nòrd, Brossard 1998 e Pònts e Cauçadas 2003 en Ròse-Aups, quasèrns de l'observatòri tecnic de la Lion – Turin en Itàlia – organisma italian, ansin que lei rapòrts de la cort dei corts dei còmptes francesa e itàliana,

- la prioritat autrejada ai LGV se fach, amé un còst colossau, au dam dau trafic de proximitat e de la prioritat au mantèn e au desvolopament deis malhums ferroviarias existents, que son pas entrenuts, e pas optimisats per desvolopar un transpórt de afretament permettent d'aigar lei territòris e un servici public de transpòrt en comun acessidi en totei,

- la construccion dei LGV s'inscrich dins una recèrca perpetuala de creacion de grandas enfracostonas (subrestradas, agrandiment deis aeropòrts, super-pòrts...) e es contrari à la nocion de desvolopament duradís. Constatam l'espandida grandissenta dei transpòrts isalaires per lo capitalisme globalejat que larguejat pas un desvolopament locau uniforme, mai au contrari favorisa la concentracion anormau dei trafecs e dei produccions e de la delocalisacion sauvatge.

Nosautres demandam :

- à la Comission Europenca e au Parlament Europenc en tant que motors dei politicas dei transpòrts à mejana e longa distencia au niveu de l'Union Europenca, la dubertura d'una pensadissa sus l'assurdeta e la non-necessitat dei grandas enfracostonas (LGV, subrestradas, agrandiment deis aeropòrts, super-pòrts...) e una revision prefonda d'estrategia de l'UE relativa ai transpòrts europencs (TEN-T Trans Europe Networks- Transpòrts).

- Ai Govèrns de la França, de l'Itàlia e de l'Espanha l'arrèst immediat dei trabalhs e projècts de LGV per entamenar vertadierament un debat public unifòrme à nivèu europenc sus lo modèle de transpòrt, l'amenatjament dau territòri e de societat sosjacent à aqueu desvolopament desfrenats dei LGV.

Afiermam que dei solucions son à recercar dins :

- la regendrament, l'entreten e l'optimament dei votz existentas, qu'es la solucion alternativa la mai accetable d'un ponch de vista environala, e à un còst financièr ben mens que la construccion de novelas linhas, e que correspónd à la misa en òbra en França de l'article 1 de la lèi Grenelle Environament dau 3 d'aost de 2009 (solucion preconisada tanben per « lo libre blanca de Delors »).

- la descreissença dei transpòrts, liadas à una transformacion profonda dau modèle economic e sociau, en fasent especialament de la proximitat e relocalisacion de l'economica una prioritat,

- la resitucion en darrier recors de la capacitat de decision ai populacion dirèctament pertocadas, fondament d'una autentica democracia e autonomia locala fàcia à un modèle de desvolopament impausat.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum