Bounjour !
Page 2 sur 2 • Partager •
Page 2 sur 2 •
1, 2
Re: Bounjour !
bòna sera en totei
siau un pauc desolat mai aqueste messatge es per Seb & PatOC.
Je vais à toulouse avec ma voiture, je dois confirmer une résa d'appart en plein centre de la ville pour 75 euros pour 5 personnes. Estève (du POC) est partant, qu'en pensez vous. Cela nous ferait même pas 20 euros chacun ; le trajet en voiture pour 4 reviendrait peut être à 35 euros par personne (faut que je regarde le tarif des péages). Il n'y aurait que le repas du samedi soir à rajouter, les autres repas c'est sandwiches que l'on peut s'amener de la piole....Si ça vous interesse, dites le moi rapidement que je bloque la location de l'appart.
Un concert de Nadau après un cassoulet/vin de cahors, nom de dièu, fau pas lo mancar !
siau un pauc desolat mai aqueste messatge es per Seb & PatOC.
Je vais à toulouse avec ma voiture, je dois confirmer une résa d'appart en plein centre de la ville pour 75 euros pour 5 personnes. Estève (du POC) est partant, qu'en pensez vous. Cela nous ferait même pas 20 euros chacun ; le trajet en voiture pour 4 reviendrait peut être à 35 euros par personne (faut que je regarde le tarif des péages). Il n'y aurait que le repas du samedi soir à rajouter, les autres repas c'est sandwiches que l'on peut s'amener de la piole....Si ça vous interesse, dites le moi rapidement que je bloque la location de l'appart.
Un concert de Nadau après un cassoulet/vin de cahors, nom de dièu, fau pas lo mancar !

oc83- Membre

Adiu lo G,granmerce de ton atention mais ara avem trovat la solucion à mens cost!!!Ièu,èro decidt de venir de totas cauvas e ta solucion m'aurie agradat.Mai avem trovat la solucion per Seb.I a de bus previst e organisat per l'IEO13,aquo costa 10e!!!Es segur qu'au començament ero previst de partir à la fin de l'acampada...Aquo me fasièu cagar mais per Seb era l'unica possibilitat de venir.
Alor,merces à facebook avem mobilisat tras que mond per faire pression à l'IEO.Cadun que volie montar devie laissar un messatge à l'IEO disent que volien venir e reservat mai solament se lo bus partie aprèp lo concert.Avem commençat dimar de faire aquo e uèi...l'IEO nos informa que,fin finala,lo bus partira...aprèp lo concert!!!
Vaqui!!!
Se trovaram ailà G,meme se i aura força mond...serièu amb...lei goulamas e la lor fanfara pendent lo defilat!!!!
A ben lèu,e merce d'aver pensar à nosautres.
Alor,merces à facebook avem mobilisat tras que mond per faire pression à l'IEO.Cadun que volie montar devie laissar un messatge à l'IEO disent que volien venir e reservat mai solament se lo bus partie aprèp lo concert.Avem commençat dimar de faire aquo e uèi...l'IEO nos informa que,fin finala,lo bus partira...aprèp lo concert!!!
Vaqui!!!
Se trovaram ailà G,meme se i aura força mond...serièu amb...lei goulamas e la lor fanfara pendent lo defilat!!!!
A ben lèu,e merce d'aver pensar à nosautres.
PatOC83- Membre

Camille° a écrit:Poudès me dire qu es l’ “IEO 13” ?
Es tras que bèn d’ourganisa lou viage Marsiho-Tolosa pèr soulamen 10 € ! Osco pèr leis ourganisaire !
Malurousamen pourrai pas i ana, aquest jour, serai seguramen à la maternita!!! Alor prenès dei fouto !
L'IEO 13 es la seccion dei Bocas de Ròse de l'Institut d'Estudis Occitans qu'es present de pertot en Provença, mai dins lo reste d'Occitània.
Per info,la Seccion varesa de l'Institut d'Estudis Occitans se trobada a Lo Vau e a Pinhans amé dei cors de provençaus : http://textoc.hostzi.com/ieo83.html
As una bona rason per pas i anar a Tolosa
@G : Gramaci per la proposicion, es força simpatic, mai come la dich lo Pat avèm trobat la solucion, Osca l'IEO !
Bon, ara, es lo moderator dau forum qu'escrich....Que fau respectar lei rubricas dau forum. Se parla de la manif a la rubrica Occitània, dins lo poste : Manifestacion de Tolosa....Aqui es per faire lei presentacions ! Chorma d'anarchistes (Pat e lo G)
Seb & PAToc
sabetz se i a encara de la plaça dins lo bus de l'IEO ? Aqueste bus parte de z-Ai, cresi ? Podetz m'en dire mai ?
sabetz se i a encara de la plaça dins lo bus de l'IEO ? Aqueste bus parte de z-Ai, cresi ? Podetz m'en dire mai ?

oc83- Membre

voai que i a totjorn de plaças vist que podon aver un 2nd bus se fau...Parta de Marselha,fa un arrest à Ais e un à Aubanha tanbèn.Mais coma Seb t'envètja tot leis infos,sauras tot aquo.
A ben lèu.
Seb,moderator o pas,nosautres,s'en batem!!!Fasem ço que volem!!!!
A ben lèu.
Seb,moderator o pas,nosautres,s'en batem!!!Fasem ço que volem!!!!
PatOC83- Membre

Gramaci pèr ta response Sebastian. Bono-di èu, ai descurbi l’IEO !
Vo, es moun proumié nistoun, sabèn pas si es un drole o uno chato, serai la souspresso !!! Lou papa e miéu sian tras que pressa (subre miéu, pèr que es pas facilo de viéure coumo uno baleno gibosso !!!).
Felicitacioun à éu e à ta fremo pèr avié tres enfant ! Un pitchoun drole de dous mes ! Osco !
Aro, fau ié parla en Prouvençau, de bello histori pèr faire de bouan penequet
!!!
E bouano manifestacioun à touti emai si es pas la bouano rubrica
!
Vo, es moun proumié nistoun, sabèn pas si es un drole o uno chato, serai la souspresso !!! Lou papa e miéu sian tras que pressa (subre miéu, pèr que es pas facilo de viéure coumo uno baleno gibosso !!!).
Felicitacioun à éu e à ta fremo pèr avié tres enfant ! Un pitchoun drole de dous mes ! Osco !
Aro, fau ié parla en Prouvençau, de bello histori pèr faire de bouan penequet
!!! E bouano manifestacioun à touti emai si es pas la bouano rubrica
Camille°- Membre

Page 2 sur 2 •
1, 2